Sunday, February 05, 2006

updated...hehe...

cantekkk..man u mng!!! ahaha..seronok aa ni..tp arsenal pun mng gak..tggu liverpool lwn chelsea je mlm esok..rugi lak buang ronaldo dlm team fantasy premier league aku..2 tu ronaldo score..adeiii(x_X)..agak2 baper ntah point aku mggu ni(sila klik gambar sblah utk tgk team aku bg paparan yg lebeh besar..amacam gempak tak team aku?? striker ngan midfield sume star2...defend ntah saper2..hehe..riak2..henry pun cam ampes je..score satu tp kene yelllow card..tolak point dah di situ..isshh..ape2 pun tggu esok nye match lak..

byk gak aku dah tukar2 kt blog ni..
1.letak shoutbox kt tepi tu
2.tambah link2 kt seblah tu..
ape lagi??..eh2..rasa cam byk aku wat td..pelik2..dah lambat aa..nak tido aa..pape pun baik tggu subuh dulu..alhamdulillah..byk gak study malam ni..tggl lagi 4paper..ryutai.. kaisekirikigaku..kikaisekkei ngan kikairikigaku..gambarimasu..

No comments: