Thursday, July 13, 2006

nama saya megat...




hehe...dah tgk ni.?? sesapa ade dload kt toorent malaya tau la kot...ahahaha..kesian kt mamat ni..sape soh cakap main lepas je..ati orang mau pikir jugak..hihi(gelak jambu sket)..ahaha...ni la komen2 org2 kt torrent malaya....
"apsal ngan mamat poyo tuh..ko igt ko sorang bole poyo..dh la gemuk..boyot..huhu "

"poyo gila ah..."eventhough" student pon tak pikir cam dia...klu cam tu penyanyi takyah buat album la klu semua pikir cam dia..."even" nk tunjuk terror cakap pon..pikir2 la dulu...mok..mok..ape la ko ni mok..."

"kalau ade dpn aku, dah lame aku starlite atas dahi ..nak tunjuk cool tak kena tempat "

"rase mcm nk tembak je"

"First time aku jumpa student IPT yang bley string
perkataan 'even though' dalam setiap permulaan ayat
yang diucapkan !! Wakakaka... !!
Memang patut dikutuk pandangannya itu, even though
dier tu seorang student IPT. Even though dier student,
takkan harga CD @ kaset pun jadi isu? Even though
dier kata mahal nak beli, dier tak kira effort org
yg produce album ker? Even though dier kata tak mampu
beli, aku expect dier ni mesti blanja duit dier kat junk food laa... even though... even though..."

p/s : hanya sbg teladan...wassalammm....

No comments: