Saturday, April 14, 2007

GLORY ! GLORY ! Manchester United !!

the man utd

' With time-up and seven goals registered for the home side, the Manchester United fans compose themselves for the final whistle and one final roar. An 8-3 aggregate win over Serie A's second place team. Not too shabby.'

hehe..man utd kembali mengganas..bukan nk kerek(hahaha)..tp mmg aku dah agak dah..man utd mmg nk mengganas nye 2ng leg nye quarter finer ni..rooney, evra, smith...sorang sebijik..ronaldo ngan carrick lak..sorang 2 bijik..mmg mantap aaa...aku yg tgh layan ngan izz yg ngantuk gile babeng sambil melayan cafe ore pagi tu jadi segar bugar...xsia2 tido lambat walopon ade klas esok pagi nya..berbaloi...

kesian gak aa tgk chelsea..berhempas pulas nk sebijik gol mase lawan valencia..seb baik la last2 minit score..ahaha... br igt nk sedekah sebijik kt chelsea..2 bijik pun leh..hahahaha...tgk2 thn ni mng league,fa cup, ngan champs league..perghhh..hebat2...

the lab
yeahh2...skolah dah seminggu stat..lab pun dah masuk..btw aku masuk lab multiphase flow utk final year project aku..menatang ape
multiphase flow tu aku pun xbape pasti..yg pasti aku dah ade meja ngan kerusi kat kenkyushitsu..komp pun ade siap ngan tenet skali..tp ape bende pun xstart lagi...mggu depan br sensei nk bg bende soh baca pasal experiment..
xde la hima sgt sem ni..sbb aku still kene amik klas lg utk cukupkan tan ii ( credit )
aku yg giri2 tu..mintak2 la bole sotsugyo dgn selamatnya..aminnnnn....

updated
tghari td boring2..aku pun usha2 la template2 best utk blog aku yg ampeh ni..ye laa dah nk dekat sethn x tukar template..nk up to date sket..boring gak dok tgk yg sama jer...walopon aku tau xde org jenguk pun blog ni...hahahaha..aku pun saje2 je wat blog ni..boring2 dok dpn komp..bole type2 seronok2...

malam ni ade game fa cup..man utd vs watford...nak karaoke ke bola...arggghhhh..mana satu ek?...ke tgk bola dulu br gi karaoke..hmmmm...karaoke ke bola...?????

wassalam

6 comments:

aielemocnian said...

tuh dia... penyokong man u jiman!!!

tahniah naik 4 nen. hehe.

apsal awak ltk nama penuh akak? tergelak golek2 akak tgk...

encik yus said...

hehe..tQ..tan ii pon giri2...nama tuh?..ahahaha..saje je..

btw..glory2..man utd!!!!

alex said...
This comment has been removed by a blog administrator.
alex said...
This comment has been removed by a blog administrator.
encik yus said...

sape2 la alex ni..suko2 ati ajo post panjang2 kt blog gua ni..kan dah kene delete..muahahahahah

Anonymous said...

salam...
haha sori xprasan...
ko nk tau x mende yg bakal buat ko jeles...
i wuz there in OT when roma got beaten 7-1 haaha
match paling mantap ako lyn stakat ni... huhuhu
saje nk buat ko jeles muahaha