Tuesday, July 01, 2008

SakitKepala dan Vitamin C


Giler btul. Smalam satu hari aku sakit kepala. Dari bgn pagi lepas tgk bola sampai ke malam. Kat ofis smalam pun tak leh nak wat keje sangat. Selalu kejap je. Ni lama plak. So, semalam on da way balik kerja, aku pun singgah kedai beli salad ngan pisang; memandangkan aku rasa aku dah lama tak menambahkan kandungan vitamin C dalam badan. Pisang 4 ketul pun dah 200yen@rm6. Mahal btul! Ni yang aku malas nak beli buah2 kat Jopun ni. Baik aku beli air CC Lemon jer. 12oyen@rm3 je sebotol( ade kandungan 70ketul lemon nye vitaminC dalam tu )

Balik keje je, terus makan nasi ngan lauk masak merah and lepas bantai pisang 4 ketul. Amik kau! Salad separuh ketul. Pas smayang terus tido. Ade la 3 jam aku tido kul 12 tunang call, gayut2 jap sambung tido balik. Lucky, aku bgn pagi ni dah ilang dah sakit kpale. Tapi sbb baru ok dari sakit kpala, aku tak minum kopi pagi ni and ini membuatkan aku ngantuk sket arini. Padahal dah tido byk smalam!
Baru perasan dlm pisang byk carbo! Lepas ni kalo nak menambah vitamin dlm badan aku nak beli CC Lemon je aa. Ade 70ketul lemon nye VitaminC tu dalam tu!

Chow!

1 comment:

Anonymous said...

salam ziarah from Dublin.. :)