Wednesday, April 19, 2006

enset@keitai

terasa nak usha2 balik aa plak enset2 yg pernah aku pakai sampai skrg..(ahaha..macam aaa byk sgt enset yg aku dah pakai)...yg ni yg mula2 skali ..enset siemen A36..sbnrnya aku hampir gagal mengesan gambar enset ni kt tenet disebabkan aku lupa nama model enset tuu..tp nasib baik laaa teringat balik..serba2 sedikit mengenai enset ni ....
skrin dia mmg kalah ngan skrin calculator aaa..
sbb calculator nye skrin besar lagik...
tulisan2 dia sumer mmg cam calculator aaaa
hampeh..takleh vibrate....
ape lagi aaa..takleh kutuk byk2..dosa2
dan disebabkan itu aku telah tukar enset aku kepada nokia 3310 woo...igt nak gi trade in kat kotaraya tuu..tp ampehh..cina2 sumer tu taknak beli..ape aaa...pastu aku tak tau mana pegi ntah enset ni skang..seingat aku ade org
pinjam..pastu ntah..

enset nokia3310 ni femes nii...aaa..menjadi sasaran pencuri2 enset...byk giler kes ilang enset masa kt um dulu..ish2..ape na jadi tak tau aaaa...tp yg aku tensen nyer..enset ni kan..batery kong..mmg tensen aa..kalo nak cakap jer mesti..bluppp..mati camtu jerr..dah antar repair dah..tokey cina tu cakap..rosak chip la aper laaa..bazir jerr..tak elok2 gakk...pastu dtg jepunn..enset2 sumer canggih2...takde dah skrin cam calculator...sumer skrin kaler2..canggih woooo...enset 1st masa kat nihon ni..sony ericcson..mahal woooo 1mang yen ni...antara yg plg mahal kat kedai enset tu
lepas dah pakai enset ni slama sethn stgh..dah boring dahhh..pakai lak enset lain...tukar pakai yg kaler putih...aper ntah nama enset tu..lupa lak..aaa..igt dahh...sanyo A5507SA..ensem gak enset nii..smart2..tp takleh setting eigo..nasib aaa..last skali..dan yg aku tgh pakai skrg nii..bar jer 5bulan pakai..vodafone v703sh..yg ni baru mantap..boleh play mp3 laaa..boleh tgk citer laa..sbb ade sd card..tu yg best...ader lagi yg best nyerr..aaa..xleh citer sini...
okayyy...sekian dulu entry utk kali ni...tgk aa pasni biler nak update lagi ni...malas tul laa skrg nii..wokehh2...assalamualaikumm..

No comments: