Saturday, June 24, 2006

ape ape je la . . .

Eagledog - dpt gambar haiwan gabung2 ni kat emel td..byk lagi ade..tp yg ni cam kakkoi ( baca : segak dan kacak bergaya ) jer.. tgk renungan burung helang tuh..pehhh..garang2...kalo anjing shinchan yg nama shiro tu tgk pun lintang pukang lari....

sbnarnya byk btul emel ntah pape ade kat inbox aku..yg byk nye emel pasal nak wat bisness tenet...siap tulis kt emel tu.. " anda menerima email ini kerana ada bergabung dgn google group rahsia jutawan internet..." ..ish2..sibuk btul jutawan internet ni..gi kaya sorang2 la..nanti dah kaya sedekah je duit leney2 tu kt aku..ish2..

sbb tu skrg aku ade emel yahoo baru...berkuatkuasa smalam...setelah kerja2 pemindahan data dan peng'add'an id member2 ke id ym baru aku..lama gak makan masa tu..ye aa..list aku nye member kt ym tu bukan sket..penat gak aa..wokeh2..dgn ini diisytiharkan emel add aku yg baru encikyus23@yahoo.com...segala surat menyurat ke emel lama xkan dilayan..

sekian..wassalam..

1 comment:

encik yus said...

ish2..xleh2 pegang.."segala babi, anjing dan keturunannya adalah haram"..rasanya2 camtu kot fatwa dia..ahaha..mmg cute pun..ganas pon ader..