Thursday, June 22, 2006

YM yg xleh di login...

gambar sebagai hiasan..xde kene mngene ngan isi entry ( tu gambar kt takaragaike..mamat tu tgh nyanyi melalak2 kt tp jalan tu..budak comey 2org tu dok tepuk2 tangan..comeeyy btui situasi tu..

smalam la kan...aku ader jumpa skin2 best utk ym.. klik sini xde la canggeh2 sgt kan.. tp bole aa..( tu pendapat aku..kehkehkeh..kalo korang xsuka peduli per..kehkeh..)..tp bukan tu nak cite.. lepas pada aku main tukar2 skin ni..pastu aku logout la sbb nak tukar login pakai id baru..kohkohkoh..tetiba je.." ishh2..apsal xleh nak online ni..ish2.."..pastu aku try aa reboot komp..tp same gak..ish2 geram2..aku pun try la reinstall balik ym tu..mana tau dah xup-to-date ke..( aku pakai 7.5 lagi..tak pakai ym 8 beta..) tp takleh gak..bengang2..!! oii !!..

pastu baru tau..satu dunia xleh login ym masa tu..( ye ke satu dunia?? ) ahaha..xde laa..tp yg aku tau..ramai aa..geng2 kt torrent malaya pun ramai merungut xleh login...wooo..patut aa..pastu kawan baik aku yg keje kt yahoo cakap..headquater derang blackout..abih super comp derang..server derang xleh on.. ishh..patut aaaa...

pastu dlm kol 10 lebey tu baru leh login balik..ish2..terasa sangap gak aa xleh login ym ni..ishh2..merepek2..( salah satu hobi aku ialah membaca status2 org kt ym..hihihi..)... wokeh2 bye2..

p/s : korang nak lagu awie tak..tak byk..ade 12 ketul je..tp layan..lagu iris pun ade..sedut jgn tak sedut..kalo nak sedut kt sini(50mb)

2 comments:

illusi said...

betul2..aku nak log in smlm pon x leh.,..dr kul 5 ptg sampai kul 2 pg..itu pon aku dah restat..install ym balik lagi..tp cun lah skin ym tuh..aku nak usha lagi

encik yus said...

tau takper...ahahaha.......