Monday, October 23, 2006

Eid Mubarak....




Selamat ari raya Aidilfitri...mintak maap ek sumer2..0-0...
tadi br lepas makan sket...bukak pose sesama kohai2 ngan sempai2...
mantap gak aaa...kampung style...ayam masak lemak cili padi+ikan goreng+sayur goreng+goreng pisang+pizza...wahhh2..mantap2...
pas makan tu kitorang smayang isyak and then takbir sket...seb baik jumpa buku panduan smyang ajat..ntah sempai thn lepas mana2 ntah punye...

lepas abih laa..cukup la sambutan raya..esok takleh lak nak celebrate...klas kol 10-4petang...waaaa...dok dalam klas je aaa aku..tp takpe..lek2...cool...ni baru dia beraya di perantauan..ehehee...

smalam lak menyaksikan kemenangan man utd berterusan...muahahaha...hebat aa man utd...kalah 2-0 woo liverpool..mantap2...gol ferdinand lawa gak..arsenal leh aa menang..lawan reading..team hingusan...ahaha..sepatutnya kene aa 8-0 ker..10-0 ker...

ok laa...sempena ari baik bulan baik...gua nak ucap slamat ari raya aaa..kat korang2 sumer...mintak maap ek..kalo gua ade wat salah kat korang2 sumer...rasa cam takde salah je..mana tau ade yg makan dalam ke..makan tepi ke...tp serius aaa...gua mintak maap ek...halal aa sume bende ek...wokeh2...

gua nak sambung studi ni...ari khamis ni gua ader middle sem test..satu paper je..tp penting wooo...ok chow dulu....

"selamat hari raya aidilfiti"

No comments: