Wednesday, January 23, 2008

my japanese driving licence ( unten menkyo )

currently doing my research in my lab...

cececehh..speaking lak aku..busuk tol bunyi..

Minggu lepas aku pg amik test utk lesen kete jepun ngan Malek ( junior aku ). Ni kire second time aa amik selepas failed masa first time fuyu yasumi aritu ( tak guna nyer pakcik test tu ). Pakcik tu cakap Orang2 Jepun amik lesen sampai 30,o000 yen termasuk la klas2 dia, so aper salah nye amik dua kali baru 5000yen. Huhauha. Kepala hotak kau pakcik!! diorang tu blajar dari zero!!

Tp takpe la dia dah janji la bagi lepas time 2nd time amik test nanti. So dengan azam berkobar2, aku ngan Malek baca bismillahirrahmanirrahim. Akhir nye lepas dgn jayanya. Tp ade sorang mamat Thai ni tak lepas. Gelak sket utk dia ( kahkahkahkah ). Mana bleh pakcik kan...kene amik test 2 kali baru bole lepas.



So, ni la rupe lesen memandu aku. Mata tu sedikit juling sbb tak sempat ready masa tangkap gambar. Seb baik sempat senyum. Takleh letak gambar muka ganas walopon aku seorang yg ganas. Nanti senang2 jer bapak2 polisi mau saman. Naya2.

Okay..sehingga bertemu di lain bicara. Salam mesra tapi ganas.

Wassalam.

5 comments:

Adriani said...

weh. jom doraibu.

encik yus said...

hehe..jom2..hokkaido sket..

Unknown said...

Eeeh nanda kore?
Cemerlang ah gaya rambut ko Yus... Aku pun nak buat gaya rambut ala-ala Jepun lah lepas ni...

Adriani said...

muka control ensem control macho. tp tak jadi.

Unknown said...

wuih..encem btol lo ko ni! mata sepet..rambut pacak..kulit putih salju.. uuuih! wekeke...