Thursday, January 31, 2008

scholer..ooo...scholer....

Masuk gak akhirnya scholer yang last ni. Pas ni takde dah dapat duit free@duit rakyat. Pasni sumer duit sdiri. Keje2 baru dapat duit. Waarggghhhh..tersangat la tak menarik. 4tahun dok dapat duit free jer. Hahaha. Takpe2..gerakkan kan otot sket.

Lambat sket masuk scholer time ni. Seminggu tggu baru masuk. Tapi cam tak cukup tu En. Jasri oii!! 2 bulan nyer bun + elaun akhir pengajian. Lagi 5000yen. Kene komplen ni. Pelik. Lagi satu nama pemberi skoler lak lain berbanding sebelum2 ni. Selalunya マレーシアタイシカン( Malaysia Embassy) tapi kali ni ヒシムケソウキン( Hishimuke Soukin). Maybe cam En. Redha cakap kot, cara pembayaran dah bertukar. Pape la kan. Yg penting dah masuk ( walopon tak cukup ).

Terus aku wat kuar 30000yen gi bayar mamat auction yg aku beli laptop. Murah woo laptop. 30000yen jer. Spec takde la saitei sangat. Ok la.

Lusa sampai kot laptop.

5 comments:

iQbAL said...

5mang tu oi.. takkan nak diam je... da la aku kene up setahun.. 5mang tu bnyk tu... btul ar kali ni care masuk skoler len sket.. name orang bagi skoler aku lagi aa keluo uruf ngan nombor je.. org bank siap call aku nak kompermkan.. haha..

encik yus said...

5seng la..tp still byk tu..

iQbAL said...

eh.. keba soksek bagitau aku.. cik jasri bagitau die sepatutnye masuk 39mang.. bukan 34mang... short 5mang kat situ.. tak tau a sebab aku tak dapat emel skoler.. tak tau detail

Adriani said...

complain complain! call handset funahashi!

weh. laptop 30000yen tu laptop yang tetiba mati di kala sedang action tunjuk laptop baru kat member lab tu ker?

encik yus said...

hehe..malu2..
xpe..janji murah..