Monday, June 09, 2008

24 years old..

Aku baru perasan yg aku ni dah tua gak aa. Tahun depan dah suku abad dah. Dah nak kawin dah. Kalo time aku kecik2 dulu, cam aku tgk pak su aku la. Time tu aku tgk hidup org dewasa ni cam best. Hahaha. Ye la. Orang dah dewasa.

Lagi2 ramai kawan2 sebaya aku..RPKJ or SAS nye member, ramai dah kawen. Memang dah masuk musim kut aa. Kawan2 yang aku bajet dulu lambat kawin sumer nya kawen dulu. Hihi. Aku pun tak lama gi. Jemput2 tambah nasi.

Semalam lak aku duk layan2 frenster, terjumpa lak Frenster cousin aku; yang dulu kecik2 lagi and teringat lagi time dia baru reti naik beskal duk prektis naik beskal depan umah. Tp br darjah 6 dan dgn illegal dia wat akaun frenster. Ramai lagi cousin aku yg dulu aku layan derang cam baby2 kecik skrg dah besar, layan frenster. Diorang2 ni la yang di panggil remaja kan. Aku ni dah bukan remaja. Hahaha.

Tp aku tak terasa sgt perubahan dlm diri aku yg mengatakan aku ni dah dewasa. Tak tau apsal. Haha. Memang sumer org tak kan rasa kot.

Ape2 pun enjoy life because life

aku : tgh gambatte kumpul duit + sep giler utk kawen

4 comments:

Zul Ilham said...

ak pun turut trase tua bace post ko ni..kezen ak pun byk dh layan frendster.lagi2 bile derang msg tanye nak amek course ape elok lpas matrix..ceh.tugas pakcik2.kui2...chill2...baru 24..hehehe...tapi mmg musim orang kawen arr skrg..tatau nape..peh peh...still a long way ahead for me i ges...chow bro...sep jgn tak sep..nk dkat dah hari penting ko ni...hehehe

Adriani said...

wey koj! kahwen la cepat wey!

encik yus said...

ntah koj..kawen la kojj...
satu lg..cam kenal je anonymous kt blog ko..apsal anonymous??

Adriani said...

poyo la tu anonymous..
bajet uuuu tak kenal sape tuu...