Monday, June 16, 2008

Parcel dari Malaysia

Minggu lepas, selepas sebulan lebeh sampai gak parcel yg tunang aku pos dari Malaysia. Sebulan lebeh gak aa makn masa. Seronok mmg seronok. Sepanjang 4 tahun aku kt Nihong ni, xnah aku dapat parcel dari msia. Heehehe. Even kuih raya ke, mmg aku tak galakkan mak aku antar; mahal shipping. Mmg setahun skali aku balik cuti tu, aku akan beli stok sethn nye.

Tp kali ni tunang nak antar. Seronok la. Sape tak seronok. Lagi pun aku tak balik bln8 thn ni. Bulan 12 baru balik. Kalo tak antar mmg abih la kan stok2 makanan mesia aku. Nak kene telan jepun ari2 tak larat aku. Mau muntah nanti.

Tenkiu Beri2 Much kt My Dearest Lovely Muah2 Baby2 Fiancee pos kan barang. Sedeh woo tak jumpa tunang 2 bulan lebeh dah ni. Baru aku memahami perasaan mereka2 yang bercinta jarak jauh. Isk..isk..
Besar woo kotak. Berat dianggarkan 17kg. Kos penghantaran RM90++

Haha. Tgk2 isi dalam lak. Ade Brahim's Masak Merah, Masak Madu, Masak Lemak, ikan bilis, sardin, jus jambu+honeydew, Asam, Biskut dan macam. 17kg tu. Suit sepasang ngan sluar slack + kemejas and ties pun ade. Sungguh la budiman hati tunang ku itu. Saya Sayang Sama Kamu.

Macam2 ada. Dan sume dlm condition yg baik. Opps~ fair and lovely??

Minggu ni gak tunang comey ku start keje kat Sony Bangi. Good Luck and Gambatte~~

aku : sori yek..entry yg sedikit jiwang. Skali skala takpe. Sesapa tak leh blah sile klik pada butang X di penhujung kanan windows browser anda.


4 comments:

Adriani said...

ure welkemmm! muackss! thx to mak jugak cos die nyer duit! wakaka

encik yus said...

hehe..
thks kt mak..
besar kotak tu..
isk2..terharu..

aielemocnian said...

hak hak! sony bangi? sebelah ofis akak tuh...

encik yus said...

haha..
yeke..
tolong tgk2 aa tunang saye...
onegaishimasu...