Tuesday, November 21, 2006

Eau de Mer 2007

assalamualaikum...

slepas membuat pertimbangan yg betul utk tidak membeli organizer utk thn depan dan sesambil nak save 1000yen - 1500yen gurai utk organizer... dan setelah berhempas pulas ( xde pulas cam perut memulas pun) akhir nya aku berjaya menyiapkan encik organizer yg baru ni...hihihi ( gelak jambu)...

kos utk membuat nya xde la mahal sgt..sbb aku hanya memerlukan kertas a4 kale biru ( aku amik kt dalam kotak yg mengandungi kertas soklan peksa thn2 lepas yg ditinggalkan sempai)...kertas a4 putih...kotak keras utk cover ( aku gunting kotak kasut thn lepas nye)...gam...selotape..komputer yg ader microsoft word dan paint shop software yg ader printer ngan tenet laju ...hahaha...merepek kerepek tul...

dan hasil nya...jeng..jeng..jenggg.......

tu cover depan..aaa..mantap tak?...smart woo...kalo masuk auction ni mau 1mang org bid

pehhh..dalam pun leh tahan gak smart...lengkap ngan cuti2 sume...seb baik
takde unsur2 elektronik je

bosan sebenarnye ni...tatau nak wat per...nak study exam mggu depan..rugi study awal2...nanti lupa..biasa laa..cpu kt otak ni kecik..tak macam komputer..ahahaha..jadi keje main game+tgk movie...nak jumpa awek jauh..adeiii...kawin kang abih cite...

bye2..wassalam...

2 comments:

illusi said...

abe yuss.. buat kan aku satu.. serius lah aku nak satu,,nanti aku blanja lah kau..klu kau nak wat nanti..bg tau lah..bleh taruk cover depan gamba nesh.. bleh la abe yusss...

encik yus said...

nesh nye..bole2 buat..buat-buat tak tahu..muaakakaka..kohkohkoh...