Monday, November 20, 2006

mozilla firefox 2.o vs internet explorer 7.o

assalamualaikum....
br smalam aku dlaod and install internet explorer 7.o ( kirenya yg latest skali aaa)...
mmg best aaa banding ngan version sblm tu...kire ok aaa..satu nye sbb yg ni ader function tab ( yg macam kt mozilla tu..) kire layan gak aa yg ni....tp last2 aku terpaksa gak back to mozilla sbb dia..haaaa...sbb dia...jeng2.... :
  1. kt i.e nye toolbar( yg kat atas2 tu..ada button back, forward, file,tool...) ade 3 baris toolbar...kirenya ini akan mengecikkan ruang utk surf tenet..kalo mozilla ade dua line je (lepas dah untick kt yahoo toolbar , etc..)
  2. pastu kt toolbar dia...button back/forward ngan button refresh ngan button home tak dok dekat2...ishhh...menyusahkan tu...dekat2 aa best wa cakap...
  3. aku nye internet explorer...aku tatau apsal...walopon dah beribu2 limau bali dah aku dok setting default homepage dia...still akan jadi website www.7732.com ...ntah pop up ke ape ntah..dah scan pakai ad aware ngan spybot search & destroy...tp ampehhh...website per ntah tu..tensen2...nak format komp balik malas..baru je bln lepas format
jadi...moral of the story...guna la mana2 internet browser yg menyenangkan ati masing2...muahahaha...kesian repekan utk malam ni...challlowwwsss

2 comments:

iQbAL said...

firefox 2 la bai.. ape barang ie

Faizul Azmil said...

aku still pakai firefox 1.0.7 sejak 2004
mantap seh
malas nak update firefox 2.0 sebab kang semua extensions/add-ons aku hilang
memang aku customize gile2 laa kasi optimum punye
kuakuakua
http://img157.imageshack.us/img157/6517/firefox107ba7.jpg