Wednesday, November 15, 2006

sejuk

yg best nye mggu ni...2 klas aku kyuko ( ari selasa ngan rabu nye klas pagi)...jadi ari isnin , khamis ngan jumaat ade satu klas je la..hehe...

tp...lagi 2mggu lagi..bermula la sesi persekolahan uttk quater2..hehe..bermaksud aku ade klas 1gen(mula kol 840) dan bermakna aku kene bgn awal..wohohoho...di keheningan sejuk2 fuyu ni...adeiii...diaanggarkan kebarangkalian utk aku ponteng@at least chikoku ke klas sgt besar..hahaha...tggu dan lihat...

yoyu..takde klas sangat pun...aku tatau nak wat per..balik umah lepak depan komp+baca paper sket...aku jadi blur...nak main game malas...nak tgk movie pun malas...ntah ape aku rajin tatau laaa..rasa cam sumer malas skrg...or ni sumer sbb fenomena kefuyuan...ahaha..pandai je nak cari alasan..padah sdiri nye pasal...

kekadang blur...kekadang malas..ntah aaa..biler laa nak jadi senang lenang ni...kalo dah senang lenang pun...boring gak..ntahh..ntahhhhh...tolong laa labu!!!

sekian kerepekan malam ni...

No comments: