Sunday, November 26, 2006

sabtuday@blur2

sbrnya tgh wat shukudai...saje je aa update blog sket..tetiba lak mggu ni rajin sgt menulis( padahal bkn tulis tp taip) kat sini..

shukudai yg tgh wat ni tak best..tak mencabar minda dah otak aku yg hyper genius...ader ker kene translate ayat english jd ayat nihonggo..wakasa2 tte nanda btul laa sensei aku ni...gi ajar tango kikai dlm english...tak pun ajar student2 derang grammar ke ader pekdah gak...tak pon ajar suroh dak2 derang leh cakap english bg btul sket..ni tak...keras tulang2 lidah nak cakap english...nak wat camne org jepun...dah nasib korang camtu..muahohohoho(gelak dgn penuh kejam dan bengis)

disbb kan smalam aku tido kol 7..bgn lak kol 1lebeh..kepala mereng kejap..ye aa tak cukup tido..adeiii...kene bgn awal tu sbb nak solat zohor..lepak2 jap main2 game..tgk2 kt luar dah malam...wohohoho..tak best nyer...cepatnya nak masuk ahad..pastu isin blk..tension2...

pjg nye intro...sbnrnya nak list kan website2 yg aku slalu masuk kalo aku boring2 + aku tatau nak wat per bile dok depan komp...tgn mmg otomatik klik link website2 ni...check it out !!!
haaa..byk lagi sebenarnya..maleh dah nak menaip dah...lupalak...selain itu..aku akan selalu mengklik link blog2 member kt sblah tu..nak tgk derang dah update ke blum...ader tu sampai berbulan2 la kali tak update..jd..UPDATE LA SESAPA DAH LAMA TAK UPDATE TUU.. muahahahahahaha...

wokeh2..ni ade cenderamata(bukan cenderakaki or tangan)...gambar cockpit serbaguna aku..kt sini la aku duduk..aku makan..aku bengkyo..study and main game..masuk kaki kt bawah meja ni jer..pehh nyaman..cho kimochi~~~...hahaha...

ahaha..kantoi2..ader patung mikimos ngan doneldak..tercalar imej ganas aku...tp takper..menten ganas....tp secara kesuluruhan, mmg cukup lengkap sbg kotatsu seorg pelajar yg berwawasan

kesian laporan utk malam ni..
wassalam

No comments: